Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o. |
Autor: |
Ščevková, Soňa
|
Vedoucí: |
Briš, Petr
|
Abstrakt:
|
Témou tejto bakalárskej práce je ?Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o. ? Spoločnosť má dlhoročnú tradíciu vo výrobe medicínskej techniky. Momen-tálne je nosným programom spoločnosti výroba stomatologickej techniky. V teoretickej časti sú spracované teoretické poznatky týkajúce sa systému riadenia kvality. Ďalej je tu načrtnutá problematika spokojnosti zákazníkov a jej hodnotenie. V praktickej časti je popísaný systém riadenia kvality spoločnosti Chirana-Dental s.r.o V nasledujúcej časti sú vyhodnotené dotazníky týkajúce sa hodnotenia spokojnosti zákazníkov. Na záver sú uvedené možnosti zlepšenia súčasného stavu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21747
|
Datum:
|
2012-04-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
Studijní obor:
|
Řízení výroby a kvality |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
24704
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet