Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
Autor: Hamplová, Barbora
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou luxusu a Luxury marketingu. Úvodem definuje samotný luxus, jeho historii, možné dimenze jeho vnímání a kategorie. Současně popisuje specifika luxury průmyslu, trendy, klíče k úspěchu a odvětví, kde je luxus zastoupen nejvíce. Druhá část je zaměřena na Luxury marketing a na jeho trendy, pilíře, strategie a marketingový mix. Pojednává také o tom, kdo jsou luxury zákazníci a zmiňuje nejdůležitější informace o luxusních značkách. Práce obsahuje rozbor výsledků dotazníkového šetření o vnímání luxusu, stejně jako značky Chanel, na kterou jsou následně aplikovány poznatky z Luxury marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21786
Datum: 2012-04-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 24578


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hamplová_2012_bp.pdf 3.650Mb PDF Zobrazit/otevřít
hamplová_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hamplová_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet