Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel |
Autor: |
Hamplová, Barbora
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou luxusu a Luxury marketingu. Úvodem definuje samotný luxus, jeho historii, možné dimenze jeho vnímání a kategorie. Současně popisuje specifika luxury průmyslu, trendy, klíče k úspěchu a odvětví, kde je luxus zastoupen nejvíce. Druhá část je zaměřena na Luxury marketing a na jeho trendy, pilíře, strategie a marketingový mix. Pojednává také o tom, kdo jsou luxury zákazníci a zmiňuje nejdůležitější informace o luxusních značkách. Práce obsahuje rozbor výsledků dotazníkového šetření o vnímání luxusu, stejně jako značky Chanel, na kterou jsou následně aplikovány poznatky z Luxury marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21786
|
Datum:
|
2012-04-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
24578
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet