Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce
Autor: Horák, Oldřich
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Marketingová komunikace tvoří důležitou součást marketingu měst a obcí, které stejně jako podnikatelské subjekty soutěží o přízeň cílových skupin zákazníků. Cílem diplomové práce je po zhodnocení teoretických východisek marketingového plánování a zejména marketingové komunikace provést analýzu současného stavu marketingové komunikace obce Jedovnice a na základě této analýzy navrhnout projekt plánu marketingové komunikace obce s návštěvníky, který by vedl k jejímu zkvalitnění. Diplomová práce obsahuje část teoretickou, kde jsou zhodnocena výše uvedená teoretická východiska a část praktickou, jejíž obsah tvoří provedené analýzy, sekundární i primární výzkum a samotný projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2202
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3856


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horák_2006_dp.pdf 1.645Mb PDF Zobrazit/otevřít
horák_2006_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
horák_2006_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet