Analýza propagace podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza propagace podniku |
Autor: |
Sedláčková, Tereza
|
Vedoucí: |
Šefčík, Vladimír
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou propagace v daném podniku. V teoretické části autor charakterizuje místo a úlohu marketingové komunikace v činnosti podniku a vyme-zuje úlohu propagace v komunikačním mixu a nástroje současných trendů propagace. V praktické části na základě charakteristiky činnosti firmy DeLonghi autor analyzuje její marketingovou strategii a komunikační mix. Autor provedl dotazníkové šetření o povědomí o firmě mezi zákazníky. Pomocí SWOT analýzy vyhodnotil výsledky, a na jejichž základě navrhl opatření a postupy pro zkvalitnění propagační činnosti firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22061
|
Datum:
|
2011-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
27440
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet