Mediální komunikace vysoké školy se zaměřením na cílové skupiny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mediální komunikace vysoké školy se zaměřením na cílové skupiny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mediální komunikace vysoké školy se zaměřením na cílové skupiny
Autor: Horáková, Miloslava
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na vnější komunikaci Vysoké univerzity technické v Brně s cílovými skupinami. Teoretická část popisuje základní charakteristiku vysokého školství v České republice, marketingovou komunikaci z oblasti poskytování služeb vysoké školy a vymezení cílových skupin komunikace vysokých škol. Praktická část bakalářské práce vychází z poznatků teoretické části práce a jejím cílem je provedení mediální analýzy marketingové komunikace Vysokého učení technického v Brně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22063
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26318


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horáková_2012_bp.pdf 1.586Mb PDF Zobrazit/otevřít
horáková_2012_vp.zip 122.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
horáková_2012_op.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet