Mediální komunikace vysoké školy se zaměřením na cílové skupiny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mediální komunikace vysoké školy se zaměřením na cílové skupiny |
Autor: |
Horáková, Miloslava
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na vnější komunikaci Vysoké univerzity technické v Brně s cílovými skupinami. Teoretická část popisuje základní charakteristiku vysokého školství v České republice, marketingovou komunikaci z oblasti poskytování služeb vysoké školy a vymezení cílových skupin komunikace vysokých škol. Praktická část bakalářské práce vychází z poznatků teoretické části práce a jejím cílem je provedení mediální analýzy marketingové komunikace Vysokého učení technického v Brně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22063
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26318
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet