Analýza nákupní a prodejní logistiky ve firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza nákupní a prodejní logistiky ve firmě |
Autor: |
Šafanda, Jiří
|
Vedoucí: |
Málek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je navrhnout a nalézt pozitivní změny v oblasti nákupu, zejména výběru dodavatele a v oblasti prodeje. Navrhované změny mají klást důraz na efektivní výběr dodavatelů, zlepšení prodejní situace a především zlepšení získávání klíčových zá-kazníků a péče o ně. Teoretická část poukazuje na základní pojmy v souvislosti s nákupní a prodejní logistiky. Analytická část se zaměřuje na optimalizaci jednotlivých činností nákupu a prodeje ve společnosti Honeywell, spol. s r.o. ? Brno o. z., divize Environmental a k problematice je navrženo několik způsobů zlepšení současné situace ve společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22130
|
Datum:
|
2011-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
27451
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet