Analýza nákupní a prodejní logistiky ve firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza nákupní a prodejní logistiky ve firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza nákupní a prodejní logistiky ve firmě
Autor: Šafanda, Jiří
Vedoucí: Málek, Zdeněk
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je navrhnout a nalézt pozitivní změny v oblasti nákupu, zejména výběru dodavatele a v oblasti prodeje. Navrhované změny mají klást důraz na efektivní výběr dodavatelů, zlepšení prodejní situace a především zlepšení získávání klíčových zá-kazníků a péče o ně. Teoretická část poukazuje na základní pojmy v souvislosti s nákupní a prodejní logistiky. Analytická část se zaměřuje na optimalizaci jednotlivých činností nákupu a prodeje ve společnosti Honeywell, spol. s r.o. ? Brno o. z., divize Environmental a k problematice je navrženo několik způsobů zlepšení současné situace ve společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22130
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 27451


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šafanda_2012_bp.pdf 1.248Mb PDF Zobrazit/otevřít
šafanda_2012_vp.pdf 162.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
šafanda_2012_op.pdf 119.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet