Projekt zavedení nového produktu cestovní kanceláře

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení nového produktu cestovní kanceláře

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení nového produktu cestovní kanceláře
Autor: Fritscher, Michal
Vedoucí: Štilec, Jan
Abstrakt: Diplomová práce se skládá z části teoretické a praktické. Teorerická část obsahuje popis vzniku a rozvoje cestování a cestovního ruchu, dále charakterizuje subjekty cestovního ruchu, zabývá se historií a současností fotbalu. V praktické části práce následuje analýza trhu sportovně zaměřených zájezdů na fotbal, marketingový výzkum, zabývající se poten-ciálem zájezdů na zahraniční fotbalová utkání. Na základě výzkumu a SWOT analýzy je v projektové části práce navržen nový produkt cestovní kanceláře, kulturně poznávací zá-jezd zaměřený na fotbal. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22223
Datum: 2012-06-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26880


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fritscher_2012_dp.pdf 2.878Mb PDF Zobrazit/otevřít
fritscher_2012_vp.pdf 548.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
fritscher_2012_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet