Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ
Autor: Hanko, František
Vedoucí: Chudá, Hana
Abstrakt: Cílem práce je vytvořit diagnostický nástroj ? didaktický test pro měření počítačové gramotnosti sestavený z učiva informačních a komunikačních technologií podle RVP, jeho funkční ověření a provedení korekce diagnostického nástroje a baterie otázek. Teoretická část práce je zaměřena na základní názvosloví, možnosti diagnostiky počítačové gramotnosti a na analýzu rámcového vzdělávacího programu pro základní školu. Praktická část je tvořena ve formě projektu a seznámí čtenáře s tvorbou didaktického testu v elektronické a papírové podobě, jejich ověřením na základní škole a závěrečnou korekcí diagnostického nástroje a baterie otázek. Baterie otázek je tvořena v LMS Moodle.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22357
Datum: 2012-02-24
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Učitelství informatiky pro střední školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26365


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hanko_2012_dp.zip 25.80Mb Neznámý Zobrazit/otevřít
hanko_2012_vp.doc 295Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hanko_2012_op.doc 259.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet