Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ |
Autor: |
Hanko, František
|
Vedoucí: |
Chudá, Hana
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je vytvořit diagnostický nástroj ? didaktický test pro měření počítačové gramotnosti sestavený z učiva informačních a komunikačních technologií podle RVP, jeho funkční ověření a provedení korekce diagnostického nástroje a baterie otázek. Teoretická část práce je zaměřena na základní názvosloví, možnosti diagnostiky počítačové gramotnosti a na analýzu rámcového vzdělávacího programu pro základní školu. Praktická část je tvořena ve formě projektu a seznámí čtenáře s tvorbou didaktického testu v elektronické a papírové podobě, jejich ověřením na základní škole a závěrečnou korekcí diagnostického nástroje a baterie otázek. Baterie otázek je tvořena v LMS Moodle. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22357
|
Datum:
|
2012-02-24 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Učitelství informatiky pro střední školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26365
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet