Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o. |
Autor: |
Boudová, Sabina
|
Vedoucí: |
Pančochová, Magda
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je identifikovat cílové skupiny zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o., která se zabývá provozováním největší sítě pneuservisů a autoservisů v České republice. Bakalářská práce je složena ze dvou stěžejních částí. První část bude orientována na vysvětlení teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury, které souvisejí s výše uvedeným tématem práce. Praktická část této bakalářské práce se bude nejprve zabývat profilem firmy. Následně poté bude provedena identifikace cílových skupin zákazníků. Práce bude zakončena sestavením SWOT analýzy pro každou cílovou skupinu, z které budou vyvozena doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22436
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
27905
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet