Vyhodnocení reklamního působení marketingové komunikace firmy Cominfo, a.s. s návrhem na jejich zefektivnění
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vyhodnocení reklamního působení marketingové komunikace firmy Cominfo, a.s. s návrhem na jejich zefektivnění |
Autor: |
Holíková, Lucie
|
Vedoucí: |
Vlček, Jarmil
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na prozkoumání a analýzu marketingových komunikací firmy Cominfo, a.s. na trhu B2B. Teoretická část je založena na analýze sekundárních zdrojů podle kterých je definován současný stav řešení dané problematiky. V praktické části práce jsem analyzovala dosavadní komunikační aktivity firmy Cominfo, a.s. na trhu B2B. Tyto analýzy vytvořily nezbytný základ pro vlastní návrh a doporučení komunikace firmy vedoucí k její vyšší efektivitě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22467
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
27915
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet