Vyhodnocení reklamního působení marketingové komunikace firmy Cominfo, a.s. s návrhem na jejich zefektivnění

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vyhodnocení reklamního působení marketingové komunikace firmy Cominfo, a.s. s návrhem na jejich zefektivnění

Show full item record

No preview available
Title: Vyhodnocení reklamního působení marketingové komunikace firmy Cominfo, a.s. s návrhem na jejich zefektivnění
Author: Holíková, Lucie
Advisor: Vlček, Jarmil
Abstract: Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na prozkoumání a analýzu marketingových komunikací firmy Cominfo, a.s. na trhu B2B. Teoretická část je založena na analýze sekundárních zdrojů podle kterých je definován současný stav řešení dané problematiky. V praktické části práce jsem analyzovala dosavadní komunikační aktivity firmy Cominfo, a.s. na trhu B2B. Tyto analýzy vytvořily nezbytný základ pro vlastní návrh a doporučení komunikace firmy vedoucí k její vyšší efektivitě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22467
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 27915


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
holíková_2012_bp.pdf 1.313Mb PDF View/Open
holíková_2012_vp.pdf 299.3Kb PDF View/Open
holíková_2012_op.pdf 383.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account