Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín |
Autor: |
Němčanská, Anna
|
Vedoucí: |
Kopečková, Martina
|
Abstrakt:
|
Název diplomové práce je Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín, kde cílem práce je zvýšení podvědomí obce u potenciálních návštěvníků obce. Teoretická část vychází z průzkumu literárních pramenů, které jsou zaměřeny na problematiku marke-tingového mixu obce, marketingové komunikace a marketingového plánu. Praktická část je rozdělena na dvě části analytickou, která se zabývá hodnocením současného stavu marke-tingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín, s využitím marketingových analýz a mar-ketingového výzkumu. Na základě analytické části je vypracován projekt, který je podrob-en nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22622
|
Datum:
|
2012-06-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
23963
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet