Komunikační Plán pro Plavecký klub Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační Plán pro Plavecký klub Zlín |
Autor: |
Režňáková, Magdaléna
|
Vedoucí: |
Zelínková, Věra
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce bude zaměřena na zanalyzování současných marketingových komunikací a na vypracování komunikačního plánu pro občanské sdružení pro rok 2013. Marketing neziskového sektoru, do kterého občanská sdružení spadají, se určitým způsobem liší od marketingu v komerčním sektoru. Celá práce bude rozdělena do dvou hlavních částí ? teoretické a praktické. V teoretické části bude zpracována teorie, převážně z oblasti neziskových organizací, marketingové komunikace a tvorbě komunikačního plánu. Praktická část se bude zabývat charakteristikou občanského sdružení Plavecký Klub Zlín, je zde zpracována SWOT analýza, dále tato část bude obsahovat vyhodnocení současného stavu komunikačních aktivit a navržený komunikační plán se všemi náležitostmi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22629
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
27982
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet