Komunikační Plán pro Plavecký klub Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační Plán pro Plavecký klub Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační Plán pro Plavecký klub Zlín
Autor: Režňáková, Magdaléna
Vedoucí: Zelínková, Věra
Abstrakt: Bakalářská práce bude zaměřena na zanalyzování současných marketingových komunikací a na vypracování komunikačního plánu pro občanské sdružení pro rok 2013. Marketing neziskového sektoru, do kterého občanská sdružení spadají, se určitým způsobem liší od marketingu v komerčním sektoru. Celá práce bude rozdělena do dvou hlavních částí ? teoretické a praktické. V teoretické části bude zpracována teorie, převážně z oblasti neziskových organizací, marketingové komunikace a tvorbě komunikačního plánu. Praktická část se bude zabývat charakteristikou občanského sdružení Plavecký Klub Zlín, je zde zpracována SWOT analýza, dále tato část bude obsahovat vyhodnocení současného stavu komunikačních aktivit a navržený komunikační plán se všemi náležitostmi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22629
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 27982


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
režňáková_2012_bp.pdf 2.746Mb PDF Zobrazit/otevřít
režňáková_2012_vp.pdf 363.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
režňáková_2012_op.pdf 764.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet