Digitální média a jejich využití v reklamní kampani
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Digitální média a jejich využití v reklamní kampani |
Autor: |
Vaňková, Martina
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou digitálních médií a mobilního marketingu. V teoretické části se zaměřuji na rozdělení a využití jednotlivých digitálních médií a pře-devším pak na oblast mobilního marketingu. Popisuji příklady využití mobilních aplikací v reklamních kampaních u nás a v zahraničí. Problematiku se snažím zhodnotit na základě hloubkových rozhovorů s odborníky v oboru. Na základě zjištěných informací pak připra-vuji kampaň s využitím mobilních aplikací a dalších digitálních médií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22638
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26475
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet