Marketing muzeí a památek okresu Uherské Hradiště
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing muzeí a památek okresu Uherské Hradiště |
Autor: |
Štěrbová, Eva
|
Vedoucí: |
Půček, Milan
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o vybraných významných památkách a velmi známých muzeích v Uherském Hradišti a jeho nejbližším okolí. Zaměřuje se na popis a vymezení teoretických pojmů a souvislostí, začlenění marketingu a jeho principů a částí do kontextu muzejnictví. Dále je pak práce orientovaná na teorii projektového řízení, neboť v praktické části je krom jiného popsán projekt výstavby nového Muzea v přírodě v atraktivní lokalitě uherskohradišťského Rochusu. Tento projekt je následně rozšířen o navrhované marketingové aktivity zaměřující se na trvalé zvýšení návštěvnosti skanzenu včetně doporučení vhodné formy propagace. Praktická část se mimo tento projekt zaměřuje na analýzu čtyř základních faktorů, podle kterých se klient při výběru muzea řídí a orientuje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22752
|
Datum:
|
2012-06-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
Studijní obor:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
28211
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet