Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov |
Autor: |
Králová, Jitka
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z literatury charakterizovala telemarketing a jeho nezastupitelnou roli ve firmách, zabývajících se službami. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy současného stavu telemarketingu. Na základě výsledků analýzy a s ohledem na dlouhodobou strategii Klientského centra je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro úspěšné zavedení aktivního telemarketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2280
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3881
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet