Zlepšení komunikační strategie salonu Valleverde
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zlepšení komunikační strategie salonu Valleverde |
Autor: |
Habáňová, Víta
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je speciálně vytvořena pro potřeby salonu Vallleverde v Mnichově. Obsahuje marketingovou situační analýzu - analýzu vnějšího prostředí (Německo, Mnichov), analýzu konkurence, vnitřní analýzy předešlých marketingových aktivit a ekonomických výsledků Valleverde, SWOT analýzu a průzkum konkurenčních obchodů v centru Mnichova. V projektové části jsou koncipovány návrhy na zlepšení komunikace obchodu Valleverde se zákazníky pomocí direkt marketingu a podpory prodeje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2287
|
Datum:
|
2006-05-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2706
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet