Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a.s. |
Autor: |
Filip, Václav
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce popisuje tvorbu strategie řízení vztahů se zákazníky společnosti Allianz pojišťovna, a.s. Shrnuje strategický přístup k tvorbě uceleného funkčního CRM modelu, přičemž zohledňuje oborová specifika pojišťovacího trhu. Výstupy této práce slouží jako podklad pro strategické rozhodnutí o implementaci zvolených nástrojů do činnosti pojišťovny Allianz. Výsledkem implementace je změna produktově orientované společnosti na moderní, zákaznicky orientovanou pojišťovnu, schopnou lépe uspokojovat potřeby jednotlivých zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22915
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26945
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet