Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě |
Autor: |
Vrbová, Renata
|
Vedoucí: |
Jurečková, Dana
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka, jako významnou součástí komunikačního mixu ve společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Společnost vyrábí žaluzie, rolety, markýzy a sítě proti hmyzu. Cílem práce je vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, které tato společnost poskytuje. Šetření probíhalo pomocí vytvořeného dotazníku. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti marketingového výzkumu a komunikačního mixu. V praktické části je popsána charakteristika společnosti SERVIS CLIMAX a.s., její struktura, komunikační mix a výrobky. Dále je zde zpracována analýza současného stavu spokojenosti zákazníků, souhrn výsledků dotazníkového šetření a porovnání stavu s hypotézami. Na závěr jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22989
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
28001
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet