Komunikační plán firmy Sport365
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán firmy Sport365 |
Autor: |
Odstrčilíková, Nikola
|
Vedoucí: |
Just, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační plán pro firmu Sport365. Tato firma se zabývá prodejem sportovního zboží. Teoretická část bakalářské práce obsahuje vysvětlení pojmu marketingová komunikace a komunikační plán, SWOT analýza. Dále popisuje části komunikačního mixu. Praktická část uvádí bližší informace o společnosti. V této části jsou poznatky z teoretické část uvedeny do praxe a je zde navrhnut komunikační plán pro firmu Sport365. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23064
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
27953
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet