Úlohy marketingového oddělení ve společnosti Springer Media CZ, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Úlohy marketingového oddělení ve společnosti Springer Media CZ, s.r.o. |
Autor: |
Maršálková, Věra
|
Vedoucí: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Práce ve své teoretické části popisuje marketingové oddělení a jeho úlohy v rámci celé organi-zace. Podrobně se zabývá tématikou internetové prezentace, aby čtenáře uvedla do problema-tiky, kterou se zabývá projektová část práce. Praktická část pojednává o marketingovém oddělení společnosti Springer Media CZ, ukazuje jeho začlenění ve vydavatelství a vedle ostatních marketingových nástrojů popisuje současný stav internetové prezentace vydavatelství. Projektová část se zabývá novou koncepcí internetové prezentace společnosti, zachycuje její plánování, realizaci a výsledky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2346
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2775
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet