Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni |
Autor: |
Vařáková, Kamila
|
Vedoucí: |
Křenková, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce seznamuje o činnostech informačního centra a galerie Zvonice na Soláni. Skládá ze dvou hlavních částí. V první teoretické části se autorka věnuje problematice neziskových organizací působící v oblasti cestovního ruchu, využitím marketingu v tomto sektoru a marketingovému výzkumu. V praktické části je představena Zvonice na Soláni, její návštěvníci, posouzeny jsou marketingové aktivity organizace, vypracovány potřebné analýzy a zároveň prezentovány výsledky marketingového výzkumu. V závěru práce autorka navrhuje doporučení ke zlepšení současné situace, ke kterým dospěla na základě provedených analýz, a z nich vyplývajících závěrů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23504
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32671
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet