Marketingový plán pro zámek v Dřevohosticích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán pro zámek v Dřevohosticích |
Autor: |
Žalmánková, Simona
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vypracovat projekt marketingového plánu pro zámek v Dřevohosticích. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se problematiky marketingového plánování a popisuje specifika marketingu kulturních památek. Praktická část zahrnuje představení společnosti a vypracovanou situační analýzu. Ze zjištěných poznatků je sestaven projekt marketingového plánu. Plán je na závěr podrobený časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23523
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29655
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet