Dítě zákazník - psychologický, sociální a marketingový pohled

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dítě zákazník - psychologický, sociální a marketingový pohled

Show full item record

No preview available
Title: Dítě zákazník - psychologický, sociální a marketingový pohled
Author: Ratajová, Denisa
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tato bakalářská práce s názvem ?Dítě zákazník ? psychologický, sociální a marketingový pohled? se věnuje spotřebitelskému chování a rozhodovacímu procesu dětí ve věku 2 až 15 let. Teoretická část se zabývá obecnou charakteristikou zákazníka, poté se podrobněji vě-nuje osobnosti dětského zákazníka ze všech výše uvedených úhlů pohledu. Zabývá se také spotřebním chováním dětí, kupním procesem, merchandisingem a působením reklamy na dětského zákazníka. V praktické části jsou uvedeny výsledky kvantitativní výzkumné son-dy zaměřené na zjištění potřeb dané cílové skupiny, nákupního chování a vlivu na nákupní chování rodičů. Na základě zjištěných informací jsou ohodnoceny výzkumné otázky a na-značen směr, jímž se marketingové komunikace v současnosti ubírají.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23537
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32388


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ratajová_2013_bp.pdf 5.541Mb PDF View/Open
ratajová_2013_vp.pdf 51.09Kb PDF View/Open
ratajová_2013_op.pdf 218.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account