Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě |
Autor: |
Spurný, Michael
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě je práce, která předkládá návod, který by měl pomoci tvůrcům audiovizuálních reklam, kteří se rozhodnou implementovat do jejich díla prvky filmových žánrů. Teoretická část shrnuje formy audiovizuální reklamy s důrazem na televizní reklamu, popisuje jednotlivé filmové žánry, a jak se tyto dají využít při tvorbě reklamy. Analytická část práce zkoumá samotné preference publika v oblasti filmových žánrů a hlouběji zkoumá názory a postřehy zástupců jednotlivých cílových skupin na zvolené audiovizuální reklamy, které filmové žánry obsahují. Projektová část nakonec předkládá samotný návod, jak se dají využít filmové žánry, jaké prvky žánrů obecně lze do audiovizuální reklamy implementovat a pro jaké publikum jsou dané prvky a implementace vhodné. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23567
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32465
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet