Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nízkorozpočtová komunikační kampaň |
Autor: |
Kratochvíl, Michal
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce popisuje nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí českého vydavatelství časopisů a webových deníků. Teoretická část hledá vhodné nástroje nízkorozpočtového marketingu, praktická část empiricky analyzuje současné kampaně vydavatelství a doporučuje další nízkorozpočtové nástroje zmíněné v teoretické části. Součástí praktické části je i odpověď na výzkumnou otázku, zda-li je možné oslovit milion potencionálních čtenářů nebo zákazníků za sto tisíc korun. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23573
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
32377
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet