Marketing sportovní organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing sportovní organizace |
Autor: |
Schwarz, Petr
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato práce je zaměřena na specifickou oblast marketingu neziskové sportovní organizace pracující s dětmi a mládeži. Práce analyzuje marketingové aktivity, cílové skupiny a konkurenci organizace. Součásti práce je kvalitativní výzkum, který identifikuje klíčové faktory ovlivňující činnost organizace. Praktická část zpracovává plán dlouhodobé udržitelnosti, který se opírá o vícezdrojové financování a motivační program pro členy organizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23630
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
32391
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet