Marketingová komunikace řeznictví Globus

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace řeznictví Globus

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace řeznictví Globus
Autor: Holečková, Marcela
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací obchodního řetězce Globus. Cílem je připravit návrh strategie a komunikačního mixu pro řeznictví, která tento řetězec ve svých hypermarketech provozuje. Celkové téma této práce je reakcí na aktuální trend v komunikaci maloobchodních řetězců a to čerstvost a kvalitu potravin. Teoretická část je věnována vymezení klíčových pojmů jako značka, privátní značka, cho-vání zákazníka a komunikačnímu mixu obvyklému pro maloobchodní řetězce. V praktické části je rozsáhlá analýza stanovených konkurentů, které zasahuje jak jejich produktový mix, tak i marketingové nástroje. Fakta zjištěná v analýze jsou podpořena kvalitativním výzkumem se zákazníky hypermarketů Globus. Projektová část pak pracuje s konkrétním návrhem na komunikační mix, který bude odpovídajícím způsobem reprezentovat řeznictví Globus a zajistí nejen obecnou informovanost, ale i akvizici nových zákazníků, kteří v současné době preferují jiná nákupní místa.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23631
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32492


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
holečková_2013_dp.pdf 3.336Mb PDF Zobrazit/otevřít
holečková_2013_vp.pdf 52.57Kb PDF Zobrazit/otevřít
holečková_2013_op.pdf 53.95Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet