Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium
Autor: Dvořáková, Lena
Vedoucí: Přibyl, Martin
Abstrakt: Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingové komunikace SOUKROMÉ VYSOKÉ ŠKOLY EKONOMICKÉ ZNOJMO s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium. Projekt má za cíl zlepšit komunikaci s potenciálními uchazeči o studium a tím tak zvýšit zájem o studium na SVŠE Znojmo. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována shrnutí dostupných literárních zdrojů týkajících se zejména oblasti marketingu, marketingové komunikace, marketingu školy a marketingu služeb. Praktická část je v rámci analytické části zaměřena na PEST analýzu, SWOT analýzu, analýzu marketingové komunikace školy a analýzu výsledků provedeného marketingového průzkumu. Projektová část pak na základě analýz navrhuje nové komunikační nástroje a sestavuje plán marketingové komunikace. Celý projekt je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23662
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29672


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvořáková_2013_dp.pdf 3.682Mb PDF Zobrazit/otevřít
dvořáková_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dvořáková_2013_op.doc 131.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet