Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci
Autor: Dvořáková, Veronika
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na festival Rock for People a jeho nový design, který byl změněn v roce 2011. Teoretická část práce se zabývá hudebními festivaly z pohledu marketingu a firemní identity. Teoretické poznatky byly využity v praktické části práce, která se konkrétně zaměřuje na festival Rock for People a realizovaný redesign.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23666
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32318


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvořáková_2013_bp.pdf 3.159Mb PDF Zobrazit/otevřít
dvořáková_2013_vp.pdf 210.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
dvořáková_2013_op.pdf 55.57Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet