Nízkorozpočtové komunikační kampaně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nízkorozpočtové komunikační kampaně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nízkorozpočtové komunikační kampaně
Autor: Švec, Matěj
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se do velké míry věnuje návratnosti investice marketingových kam-paní, přičemž největší pozornost je zde věnována analytickým nástrojům k vyhodnocování návratnosti investice, metrikám a v neposlední řade zde autor zkoumá, jaké marketingové strategie a do jaké míry souvisí s návratností investice. Praktická část této práce je věnována strategiím marketingových kampaní a jejich podrob-nou analýzou jak kvalitativní tak kvantitativní, přičemž výstupem této části je srovnání kampaní z hlediska návratnosti investice a vyvození závěrů z kvalitativní analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23748
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32345


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
švec_2013_bp.pdf 1.521Mb PDF Zobrazit/otevřít
švec_2013_vp.pdf 52.38Kb PDF Zobrazit/otevřít
švec_2013_op.pdf 72.71Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet