Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů |
Autor: |
Turečková, Iveta
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je doporučení pro nositele privátních značek na trhu potravin v České republice. Teoretická část se zabývá obecnými poznatky z oblasti trhu a nabíze-nými značkami. V praktické části jsou analyzované jednotlivé obchodní řetězce a značky, které nabízí spotřebitelům a jejich postoje k privátním značkám. Výsledky byly zjištěny pomocí dotazníkového šetření a vyneseny do grafů. Bylo vypracováno doporučení pro vý-robce privátních značek. Klíčová slova: privátní značky, obchodní řetězce, spotřebitel |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23750
|
Datum:
|
2013-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav analýzy a chemie potravin |
Studijní obor:
|
Technologie, hygiena a ekonomika výroby potravin |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32480
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet