Augmentová realita - aplikace v marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Augmentová realita - aplikace v marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Augmentová realita - aplikace v marketingových komunikacích
Autor: Poledník, Daniel
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá augmentovou realitou jakožto novým nástrojem interak-tivní komunikace s důrazem na praktické využití v marketingu. Cílem práce je popsat jed-notlivé druhy aplikací augmentové reality v marketingových komunikacích a zjistit, jakým způsobem je augmentová realita vnímána a přijímána populací, ve srovnání s jinými ko-munikačními formáty v rámci marketingu. Práce je dělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část se snaží obsáhnout definici, historický vývoj, technologické platformy a využití augmentové reality a její význam z pohledu teorie komunikace. Praktická část obsahuje ukázky využití augmentové reality v marketingových komunikacích a výzkum prostřednictvím focus group, který se snaží odpovědět na to, zda bude augmentová realita přijata jako běžný komunikační prostředek a zda jsou reklamní sdělení, prezentovaná jejím prostřednictvím, akceptovatelnější, než klasické reklamní formáty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23762
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32387


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
poledník_2013_bp.pdf 2.238Mb PDF Zobrazit/otevřít
poledník_2013_vp.pdf 53.28Kb PDF Zobrazit/otevřít
poledník_2013_op.pdf 210.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet