Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B |
Autor: |
Zaki, Lucie
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá specifiky veletrhů a výstav jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace firem na trzích B2B. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny marketingových komunikací se zaměřením na trhy B2B, popsány nástroje komunikačního mixu na těchto trzích. Využití veletrhu je charakterizováno jako jeden z významných nástrojů. Praktická část analyzuje výsledky marketingového průzkumu. Ten se zabývá důvody účasti na veletrhu a rozebírá silné a slabé stránky tohoto nástroje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23782
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32400
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet