Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B
Autor: Zaki, Lucie
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá specifiky veletrhů a výstav jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace firem na trzích B2B. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny marketingových komunikací se zaměřením na trhy B2B, popsány nástroje komunikačního mixu na těchto trzích. Využití veletrhu je charakterizováno jako jeden z významných nástrojů. Praktická část analyzuje výsledky marketingového průzkumu. Ten se zabývá důvody účasti na veletrhu a rozebírá silné a slabé stránky tohoto nástroje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23782
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32400


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zaki_2013_bp.pdf 1.979Mb PDF Zobrazit/otevřít
zaki_2013_vp.pdf 66.18Kb PDF Zobrazit/otevřít
zaki_2013_op.pdf 52.53Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet