Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.
Autor: Marešová, Lucie
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářské práce s názvem Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s. pojednává o marketingové komunikaci této lázeňské společnosti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti cestovního ruchu a lázeňství zaměřené na historii, aktuální trendy, legislativní změny a marketing. V praktické části jsou popsány marketingové komunikace společnosti Lázně Františkovy Lázně a.s. v letech 2011 - 2012, zhodnocení této činnosti a případná doporučení, která vy-plývají z výsledků dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na průzkum cílové skupiny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23785
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26070


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marešová_2013_bp.pdf 5.138Mb PDF Zobrazit/otevřít
marešová_2013_vp.pdf 209.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
marešová_2013_op.pdf 58.77Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet