Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec |
Autor: |
Stoklásek, Jaroslav
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivita minipivovaru Zlínský Švec. Cílem je analyzovat tyto aktivity a tržní prostředí pivovaru a navrhnout případná zlepšení pro komunikaci. V teoretické části je popsán trh piva v České republice, nové marketingové trendy, práce se značkou a tradiční výroba piva. Praktická část obsahuje analýzu trhu minipivovarů, popis a zaměření vybraných minipivovarů a vlastní analýzu marketingové komunikace pivovaru Zlínský Švec. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23788
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32394
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet