Projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor aplikovaný na firmu XYZ, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor aplikovaný na firmu XYZ, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor aplikovaný na firmu XYZ, a.s.
Autor: Kostíková, Gabriela
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřená na zefektivnění metody mystery shopping pro oblast bankovnictví aplikovaného na firmu XYZ, a.s. Práce se skládá ze tří základních částí, teoretické, analytické a praktické. V první teoretické části práce jsou představeny nejdůležitější poznatky z oblasti marketingového výzkumu a samotného mystery shoppingu. Praktické využití získaných znalostí z první části je obsahem části analytické, kde jsou specifikována konkrétní východiska pro samotný projekt ? představení společnosti, analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Hlavním výstupem celé práce je část třetí, tedy projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor, jež je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23798
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 29685


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kostíková_2013_dp.pdf 2.976Mb PDF Zobrazit/otevřít
kostíková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kostíková_2013_op.pdf 42.36Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet