Corporate identity a image Česka jako turistické destinace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate identity a image Česka jako turistické destinace

Show full item record

No preview available
Title: Corporate identity a image Česka jako turistické destinace
Author: Kubíčková, Žaneta
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou procesu budování destinační značky České re-publiky, tvorbou jednotného vizuálního stylu a jeho vlivem na image České republiky jako turistické destinace. Cílem diplomové práce je zobrazit povědomí a konotace zahraničních i domácích turistů o České republice a jejím vizuálním stylu. Teoretická část práce vyme-zuje teoreticko-metodologický rámec, nezbytný pro pochopení a zpracování dalších částí práce. Praktická část se prostřednictvím kvalitativních metod snaží zjistit a popsat, jakým způsobem jsou vnímány prvky vizuální identity mezi českými a zahraničními občany a jaké jsou rozdíly ve vnímání těchto prvků mezi zkoumanými národnostními skupinami. Projektová část definuje cíle a návrhy řešení aktuální situace prostřednictvím marketingo-vých nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23803
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 32452


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kubíčková_2013_dp.pdf 2.154Mb PDF View/Open
kubíčková_2013_vp.pdf 52.18Kb PDF View/Open
kubíčková_2013_op.pdf 80.47Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account