Návrh marketingového plánu hotelu Lanterna pro vybranou cílovou skupinu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingového plánu hotelu Lanterna pro vybranou cílovou skupinu |
Autor: |
Dohnalová, Klára
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato práce je zaměřena na vytvoření nové marketingové komunikace pro spa hotel Lanter-na. Cílem je lépe pochopit současné postavení hotelu na trhu, analyzovat jej vzhledem k aktuálním trendům v marketingu a vzhledem ke konkurenci a stanovit novou cílovou sku-pinu. Díky tomu bych chtěla navrhnout nový balíček služeb pro tuto skupinu a vytvořit pro něj nový marketingový plán. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23811
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
32432
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet