Marketingové komunikace firmy, poskytující služby, a hodnocení jejich účinnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace firmy, poskytující služby, a hodnocení jejich účinnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace firmy, poskytující služby, a hodnocení jejich účinnosti
Autor: Halašová, Denisa
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem této práce je pomocí STP modelu (segmentace, targeting, positioning) profilovat cílové skupiny firmy, poskytující služby ve stavebnictví, a na základě sběru interních a externích dat analyzovat efektivitu zacílení marketingových aktivit firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23825
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32368


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
halašová_2013_bp.pdf 1.059Mb PDF Zobrazit/otevřít
halašová_2013_vp.pdf 209.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
halašová_2013_op.pdf 56.59Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet