Marketingové komunikace firmy, poskytující služby, a hodnocení jejich účinnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace firmy, poskytující služby, a hodnocení jejich účinnosti |
Autor: |
Halašová, Denisa
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je pomocí STP modelu (segmentace, targeting, positioning) profilovat cílové skupiny firmy, poskytující služby ve stavebnictví, a na základě sběru interních a externích dat analyzovat efektivitu zacílení marketingových aktivit firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23825
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32368
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet