Projekt marketingové komunikace společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o. |
Autor: |
Bolfová, Veronika
|
Vedoucí: |
Kopečková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky marketingového mixu a plán marketingové komunikace. Následuje analytická část, která využitím konkrétních metod situační analýzy přináší studii vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se společnost po-hybuje. Byla využita PEST analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Informace získané v analytické části sloužily jako základ pro vypracování projektu marketingové komunikace. Hlavní cíle projektu jsou zvýšení povědomí zákazníků o produktech firmy, získání nových zákazníků, stabilizace a upevnění vztahů se stávajícími zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23833
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
29666
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet