Projekt marketingové komunikace společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o.
Autor: Bolfová, Veronika
Vedoucí: Kopečková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky marketingového mixu a plán marketingové komunikace. Následuje analytická část, která využitím konkrétních metod situační analýzy přináší studii vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se společnost po-hybuje. Byla využita PEST analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Informace získané v analytické části sloužily jako základ pro vypracování projektu marketingové komunikace. Hlavní cíle projektu jsou zvýšení povědomí zákazníků o produktech firmy, získání nových zákazníků, stabilizace a upevnění vztahů se stávajícími zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23833
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 29666


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bolfová_2013_dp.pdf 2.048Mb PDF Zobrazit/otevřít
bolfová_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bolfová_2013_op.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet