Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.
Autor: Krčková, Soňa
Vedoucí: Dočkal, Miloslav
Abstrakt: Tato práce se bude zabývat zvolením nejlepšího typu věrnostního programu pro jednu z největších tabákových společností v České republice. Jde o správný výběr formy podpory prodeje tak, aby byla prospěšná nejen pro samotnou společnost ale i pro koncového spotře-bitele. V teoretické části bude popisován marketingový mix, podpora prodeje a její for-my. V praktické části práce budou pak blíže specifikovány dva navrhované typy a to věr-nostní program pomocí mobilní aplikace a program založený na otisku prstu. Metoda pomocí otisku prstu je novým pomalu pronikajícím trendem. Nese s sebou své výhody i nevýhody, které budou v této práci podrobněji rozebrány, spolu s dalšími kritérii, která s touto problematikou úzce souvisí. Nakonec se zhodnotí, zda by tento způsob byl pro zákazníky a firmu vhodným zlepšujícím prostředkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23839
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32660


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krčková_2013_bp.pdf 1.579Mb PDF Zobrazit/otevřít
krčková_2013_vp.pdf 555.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
krčková_2013_op.pdf 514.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet