Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie - Vinařství Josef Chromy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie - Vinařství Josef Chromy |
Autor: |
Nováková, Kristýna
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy zjistit, proč značka vinařství nebyla při prvním pokusu o zavedení dostatečně atraktivní a v čem jsou zásadní problémy z hlediska vnímání značky cílovou skupinou. V teoretické části je zpracována problematika značky, identity značky a firemní identity a image. Na ni navazuje část, zabývající se marketingo-vým výzkumem, a poslední oblast se věnuje návrhům na změnu designu a rebranding loga. V praktické části je realizován kvalitativní výzkum, který se snaží zjistit vnímání značky. Na základě výsledků výzkumu je vypracován projekt, kterým obsahuje návrhy na úpravu designu produktů i loga a změnu způsobu prodeje. V projektové části tak budou doporučeny další postupy pro případnou změnu image značky a budou navrženy základní kroky komunikační strategie a směr, kterým by se mohla dále komunikace ubírat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23845
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32459
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet