Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie - Vinařství Josef Chromy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie - Vinařství Josef Chromy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie - Vinařství Josef Chromy
Autor: Nováková, Kristýna
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je na základě analýzy zjistit, proč značka vinařství nebyla při prvním pokusu o zavedení dostatečně atraktivní a v čem jsou zásadní problémy z hlediska vnímání značky cílovou skupinou. V teoretické části je zpracována problematika značky, identity značky a firemní identity a image. Na ni navazuje část, zabývající se marketingo-vým výzkumem, a poslední oblast se věnuje návrhům na změnu designu a rebranding loga. V praktické části je realizován kvalitativní výzkum, který se snaží zjistit vnímání značky. Na základě výsledků výzkumu je vypracován projekt, kterým obsahuje návrhy na úpravu designu produktů i loga a změnu způsobu prodeje. V projektové části tak budou doporučeny další postupy pro případnou změnu image značky a budou navrženy základní kroky komunikační strategie a směr, kterým by se mohla dále komunikace ubírat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23845
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32459


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nováková_2013_dp.pdf 4.148Mb PDF Zobrazit/otevřít
nováková_2013_vp.pdf 216.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
nováková_2013_op.pdf 211.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet