Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů |
Autor: |
Langerová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Ernest, Barbara
|
Abstrakt:
|
Každý učitel uvažuje o své pedagogické činnosti a hledá cesty, jak ji vylepšit. Tyto úvahy lze označit termínem sebereflexe. Cílem této práce je zjistit, v čem spočívají podobnosti a rozdíly v sebereflexi učitelů v různých stupních profesní dráhy. Teoretická část práce obsahuje obecný popis pedagogické činnosti, sebereflexe učitelů s důrazem na její metody a také charakteristiku jednotlivých fází profesní dráhy učitelů v souvislosti se sebereflexí. Praktická část popisuje výzkum, který byl proveden mezi začínajícími a zkušenými učiteli. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2384
|
Datum:
|
2006-06-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Učitelství odborných předmětů pro střední školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4234
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet