Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů
Autor: Langerová, Kateřina
Vedoucí: Ernest, Barbara
Abstrakt: Každý učitel uvažuje o své pedagogické činnosti a hledá cesty, jak ji vylepšit. Tyto úvahy lze označit termínem sebereflexe. Cílem této práce je zjistit, v čem spočívají podobnosti a rozdíly v sebereflexi učitelů v různých stupních profesní dráhy. Teoretická část práce obsahuje obecný popis pedagogické činnosti, sebereflexe učitelů s důrazem na její metody a také charakteristiku jednotlivých fází profesní dráhy učitelů v souvislosti se sebereflexí. Praktická část popisuje výzkum, který byl proveden mezi začínajícími a zkušenými učiteli.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2384
Datum: 2006-06-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4234


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
langerová_2006_bp.pdf 1.082Mb PDF Zobrazit/otevřít
langerová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
langerová_2006_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet