Role značky v soudobých marketingových komunikacích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role značky v soudobých marketingových komunikacích |
Autor: |
Kundel, Rudolf
|
Vedoucí: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá významem a rolí značky v soudobých marketingových komunikacích. V teoretické části práce jsou shrnuty soudobé odborné poznatky o řešené problematice zejména oblasti vzniku a významu značky. Blíže je zkoumána i oblast řízení a budování značky. Praktická část je složena ze sekundárního a primárního výzkumu, který je zaměřen na oblast minerálních vod v České republice, hlavně pak na značku Hanácká kyselka. Marketingová situační analýza je doplněna primárními daty získanými prostřednictvím výzkumné marketingové sondy. Výstupy z výzkumu jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných skutečností je v projektové části navržena krátkodobá marketingová strategie s důrazem zejména na oblast integrovaných marketingových komunikací, která postihuje návrh komunikačního mixu, kreativní strategii i návrh rozpočtu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2386
|
Datum:
|
2006-05-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2770
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet