Marketing a propagace Městského kulturního zařízení Hankův dům ve Dvoře Králové nad Labem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace Městského kulturního zařízení Hankův dům ve Dvoře Králové nad Labem |
Autor: |
Vonková, Nikola
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je popis a hodnocení marketingového a komunikačního mixu Městského kulturního zařízení Hankův dům. Práce se zabývá aspekty marketingu kultury, ale také stručnou charakteristikou města Dvůr Králové nad Labem v historickém a kulturním kontextu, pro správné vypracování marketingového prostředí a stanovení hypotéz pro kvalitativní výzkum. Závěr práce obsahuje shrnutí dosažených poznatků z výzkumu a návrhy doporučení na zlepšení marketingového konceptu a zefektivnění marketingové komunikace MKZ Hankův dům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23882
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32351
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet