Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka |
Autor: |
Mašejová, Veronika
|
Vedoucí: |
Sedlačík, Jiří
|
Abstrakt:
|
Předmětem této bakalářské práce je sestavení komunikačního plánu pro zavedení nové produktové řady na trh, prostřednictvím teoretických poznatků získaných během studia. V teoretické části jsou vysvětleny marketingové pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část se zabývá aplikováním teoretických poznatků do praxe. Cílem práce je navrhnout vhodnou kombinaci komunikačních nástrojů a pomoci tak firmě uvést novou produktovou řadu na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23893
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32663
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet