Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli
Autor: Heger, Milan
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Ve své diplomové práci se chci zaměřit na zhodnocení originality v televizních reklamách firmy Škoda Auto a.s. a podle výsledků z této analýzy chci navrhnout televizní reklamu pro vybraný vůz. Teoretická část se zabývá originalitou, televizí jako médiem, televizní reklamou a automobilem jako produktem. Praktická část obsahuje informace o firmě Škoda Auto a.s. a marketingový výzkum zaměřený na vnímání originality v TV reklamě na vozy Škoda. V projektové části je návrh na televizní reklamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23920
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 26389


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
heger_2013_dp.pdf 2.847Mb PDF Zobrazit/otevřít
heger_2013_vp.pdf 55.49Kb PDF Zobrazit/otevřít
heger_2013_op.pdf 53.63Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet