Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli
Show full item record
No preview available
Title:
|
Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli |
Author: |
Heger, Milan
|
Advisor: |
Horňák, Pavel
|
Abstract:
|
Ve své diplomové práci se chci zaměřit na zhodnocení originality v televizních reklamách firmy Škoda Auto a.s. a podle výsledků z této analýzy chci navrhnout televizní reklamu pro vybraný vůz. Teoretická část se zabývá originalitou, televizí jako médiem, televizní reklamou a automobilem jako produktem. Praktická část obsahuje informace o firmě Škoda Auto a.s. a marketingový výzkum zaměřený na vnímání originality v TV reklamě na vozy Škoda. V projektové části je návrh na televizní reklamu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23920
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
26389
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account