Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR
Autor: Šindlářová, Lucie
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce na téma ?Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR? se zabývá politickým marketingem v historicky první přímé volbě prezidenta v České Republice a klade si za cíl zanalyzovat využití nástrojů komunikačního mixu třemi vybranými kandidáty, jež byli v této volbě z hlediska marketingových komunikací nejvýraznější; Karla Schwarzenberga, Miloše Zemana a Jana Fischera.; v kampani před prvním kolem volby. Komparativní analýza v praktické části práce má za úkol zjistit, zda byly v kampani využity dostupné nástroje komunikačního mixu a kdo z kandidátů jich využíval nejefektivněji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23926
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32395


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šindlářová_2013_bp.pdf 1.268Mb PDF Zobrazit/otevřít
šindlářová_2013_vp.pdf 52.20Kb PDF Zobrazit/otevřít
šindlářová_2013_op.pdf 65.29Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet