Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR |
Autor: |
Šindlářová, Lucie
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma ?Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR? se zabývá politickým marketingem v historicky první přímé volbě prezidenta v České Republice a klade si za cíl zanalyzovat využití nástrojů komunikačního mixu třemi vybranými kandidáty, jež byli v této volbě z hlediska marketingových komunikací nejvýraznější; Karla Schwarzenberga, Miloše Zemana a Jana Fischera.; v kampani před prvním kolem volby. Komparativní analýza v praktické části práce má za úkol zjistit, zda byly v kampani využity dostupné nástroje komunikačního mixu a kdo z kandidátů jich využíval nejefektivněji. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23926
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32395
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet